Навчально-виховний процес має три джерела - наука, майстерність, мистецтво.
В.О. Сухомлинський
Проблема шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
- Удосконалення методичної компетентності вчителя через особистісно зорієнтоване навчання шляхом впровадження компетентнісного підходу в умовах реформування початкової освіти
Мета методичного об’єднання
- виявити і розвивати творчий потенціал особистості педагога;
- створити належні умови для постійного професійного зростання вчителів, їх загальної і духовної культури;
- удосконалення методичної майстерності вчителя, спроможного компетентно виховувати в учнів національну свідомість як запоруку соціалізації особистості молодшого школяра в сучасних умовах розвитку суспільства.
формування фахової компетентності педагогів щодо психолого – педагогічного проектування навчально-виховної роботи;
навчити осмислювати особистий рівень професійної компетентності, розроблювати моделі індивідуального маршруту формування професійної майстерності;
формування потреби педагогів в інноваційній діяльності;
формування професійної компетентності конкурентноспроможного вчителя, його світоглядні орієнтації, виробляти власну філософію життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільного життя;
реалізація нового обласного науково-методичного проекту з одночасним пошуком технологій втілення його в навчально-виховний процес;
розвиток творчих можливостей педагогів в умінні самостійно конструювати власну діяльність, орієнтуватися в інформаційному просторі, використовуючи набуті знання на практиці;
виявлення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.
Немає коментарів:
Дописати коментар