План роботи ШМО

Навчально-виховний процес має три джерела - наука, майстерність, мистецтво.

В.О. Сухомлинський
Проблема шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
  • Удосконалення методичної компетентності вчителя через особистісно зорієнтоване навчання шляхом впровадження компетентнісного підходу в умовах реформування початкової освіти
Мета методичного об’єднання

  • виявити і розвивати творчий потенціал особистості педагога;
  • створити належні умови для постійного професійного зростання вчителів, їх загальної і духовної культури;
  • удосконалення методичної майстерності вчителя, спроможного компетентно виховувати в учнів національну свідомість як запоруку соціалізації особистості молодшого школяра в сучасних умовах розвитку суспільства.
Основні завдання методичного об’єднання:

  • формування фахової компетентності педагогів щодо психолого – педагогічного проектування навчально-виховної роботи;

  • навчити осмислювати особистий рівень професійної компетентності, розроблювати моделі індивідуального маршруту формування професійної майстерності;

  • формування потреби педагогів в інноваційній діяльності;

  • формування професійної компетентності конкурентноспроможного вчителя, його світоглядні орієнтації, виробляти власну філософію життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільного життя;

  • реалізація нового обласного науково-методичного проекту з одночасним пошуком технологій втілення його в навчально-виховний процес;

  • розвиток творчих можливостей педагогів в умінні самостійно конструювати власну діяльність, орієнтуватися в інформаційному просторі, використовуючи набуті знання на практиці;

  • виявлення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.

Положення про ШМО

Напрямки роботи ШМО

Завдання на 2017-2018 н.р. ШМО

План роботи ШМО

1 засідання

2 засідання

3 засідання

4 засідання

5 засідання

Створення методичних розробок

Немає коментарів:

Дописати коментар